Odsłon: 7 281

3 komentarze

• Martin

Mała Fatra bardzo wpłynęła na moją ciekawość poznawania. Od kąd byłem na Wielkiej Raczy , nieustannie mam w planie zwiędzić ten słowacki zakątek. Nie wiesz możę w jakich cenach są noclegi tam , albo czy jakies pola namiotowe są.?

Maj 09, 2012
    • Marcin

Wybraliśmy się ostatnio w Małą Fatrę trzy razy – raz weszliśmy ze Stefanovej na Stoha i dalej na Południowy Gruń (powrót przez Chatę na Gruni) a drugi raz z Vratnej Chaty na Pekelnik, Velky Krivan, Chleb, Hromove, Steny, Poludnowy Grun i znów zejście do Chaty na Gruni a dalej leśnym szlakiem do Vratnej. Poza tym zobaczyliśmy też Diery i Rozsutca. Ja także po powrocie z tego miejsca mam nieodparte wrażenie, że to najpiękniejsze miejsce Słowacji, ale zawsze mam wyrzuty, że to obraża majestat Tatr…

Maj 21, 2012
  • Dorota i Marek Szala

Jedziemy tam w najbliższy weekend. Tanie noclegi wyszukaliśmy w chacie na Gruni. Tanie też są w chacie Vratna, ale obecnie jest prowadzony w niej remont. Są jeszcze inne schroniska w pobliżu głównego grzbietu. Atrakcyjnym miejscem noclegowym i bazą wypadową jest też malownicza wioska Terchova, ale tam noclegi są już droższe.
    PS. Jednocześnie mamy nadzieję, że gospodarz niniejszego wspaniałego bloga nie obrazi się, że w tym miejscu promujemy swojego bloga.